Latest News

Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

Οι πανηγυρισμοί για το επικοινωνιακό φιάσκο

Όταν δεν ξέρεις να παίζεις επικοινωνιακά, μπορείς πολύ εύκολα να ξεφύγεις και από «δήμαρχος των έργων» να γίνεις ένας...
...γραφικός που μονοπωλεί το όποιο ενδιαφέρον, επειδή καθάρισε και ανάπλασε ένα οικόπεδο, που δεν είναι καν δικό του. Ο λόγος για τον Βασίλη Μιχαλολιάκο, που πριν δέκα μέρες μετέτρεψε ένα οικόπεδο του Ο.Σ.Κ. σε παιδική χαρά. Το απίθανο της υπόθεσης και άκυρο επικοινωνιακά, είναι ότι έχουν αναγάγει την συγκεκριμένη ανάπλαση σε μείζον θέμα, λες και ο Μιχαλολιάκος, έλυσε το νούμερο 1 πρόβλημα του Πειραιά. Το τι διθυραμβικά κείμενα έχουν γραφτεί δε λέγεται. Όσο για τους πληρωμένους κονδυλοφόρους του Νεοδημοκράτη δημάρχου, δεν το συζητάμε. Θρίαμβος! Και αναρωτιόμαστε: προς τι οι πανηγυρισμοί;

Μήπως τα έργα θα έπρεπε πρώτα να ξεκινήσουν από τους ελεύθερους χώρους που ανήκουν στο δήμο  και αφού τα καθαρίσουν και τα αναπλάσουν μετά πιάνουν και τα οικόπεδα των άλλων...
@Με λίγα λόγια, η απόσταση της ουσιαστικής επικοινωνιακής τακτικής και της πολιτικής γελοιοποίησης, χωρίζεται από μια λεπτή διαχωριστική γραμμή. 

Ας το καταλάβουν στο δήμο Πειραιά.