Η επικοινωνία δεν είναι απλή υπόθεση. Από πολλούς θεωρείται τέχνη που προϋποθέτει ταλέντο και φαντασία. Ειδικά αν είσαι πολιτικός πρέπει να ξέρεις να πλασάρεσαι στα media, ακόμα και αν έχεις να πεις το απόλυτο τίποτα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα της διαπίστωσης είναι ο βουλευτής Α΄ Πειραιά & Νήσων Δημήτρης Καρύδης, ο οποίος...
...το προηγούμενο Σαββατοκύριακο πήγε βόλτα στον Πόρο και στις Σπέτσες. Έκανε τις βουτιές του, ήπιε τα ουζάκια του και κάπου εκεί στη Ντάπια «τράκαρε» τον δήμαρχο Σπετσών Παν. Λυράκη. Ήπιαν δυο καραφάκια, αντάλλαξαν απόψεις για την οικονομική κρίση και από δω παν κι οι άλλοι. Παρόμοια συνάντηση είχε και με τον δήμαρχο Πόρου Δημ. Στρατηγό. Και επειδή πέρασε καλά στην περιφέρεια του, σκέφτηκε να μοιραστεί μαζί μας το Σ/Κ του, δοσμένο με μπόλικες επικοινωνιακές σάλτσες. Στο Δελτίο Τύπου που έστειλε γράφει μεταξύ άλλων ανούσιων πληροφοριών, ότι ο Καρύδης επανεπιβεβαίωσε τη στήριξή του στα νησιά, για την τουριστική ανάπτυξη (γιατί μια αγωνία οι νησιώτες την είχαν). Αυτή την πληροφορία παρουσίασε ο βουλευτής ως είδηση, για την μίνι περιοδεία του. Δηλαδή, το απόλυτο τίποτα, σερβιρισμένο με μια εσάνς αγωνίας για το μέλλον των έτσι και αλλιώς παραμελημένων νησιών του Αργοσαρωνικού. Και όλο αυτό για να παίξει η φωτό του σε sites, blogs και εφημερίδες, ως κοινοβουλευτικά «δραστήριου» αιρετού. Σχεδόν τα κατάφερε...