Απώτερος στόχος του Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ είναι να αναδειχθεί Αρχιεπίσκοπος. Στο συμπέρασμα αυτό, οδηγήθηκε ο «Μικροπολιτικός» των Νέων που σήμερα αφιερώνει σημαντικό μέρος της καυστικής του γραφίδας στον Μητροπολίτη Πειραιώς και στις...
...«ασυνήθιστες» απόψεις του. Με τίτλο «Ένας Ιζνογκούντ στον Πειραιά» ο Μικροπολιτικός επισημαίνει πως οι δημόσιες εκρήξεις του Σεραφείμ είναι αποτέλεσμα επικοινωνιακής στρατηγικής για να προσελκύσει τους «σκληρούς» µητροπολίτες που νοσταλγούν τον «µακαριστό» Χριστόδουλο, ώστε κάποια στιγμή να χριστεί Αρχιεπίσκοπος.
Το ενδιαφέρον κείμενο του "Μικροπολιτικού" έχει ως εξής:
Ένας Ιζνογκούντ στον Πειραιά
ΤΡΕΧΕΙ κάτι µε τον Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείµ; Οι κατά συρροήν δηµόσιες εκρήξεις του – πιο πρόσφατα κατά του αντιρατσιστικού νοµοσχεδίου του Χάρη Καστανίδη – έχουν δηµιουργήσει ερωτηµατικά. Μόνο που ο Σεραφείµ δεν τα ’χει µε τον υπουργό Δικαιοσύνης. Συγκλίνουσες πληροφορίες από πηγές που γνωρίζουν τα εκκλησιαστικά επιµένουν ότι ο Μητροπολίτης Πειραιώς έχει στόχο τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυµο. Τον έχει στόχο µε την έννοια ότι θέλει να γίνει «χαλίφης στη θέση του χαλίφη» όπως ο περίφηµος ήρωας κόµικ Ιζνογκούντ. Και για να µην µπλέξουµε µε το Ισλάµ και φάµε κανένα ανάθεµα, σπεύδω να διευκρινίσω: Αρχιεπίσκοπος στη θέση του Αρχιεπισκόπου.
Με ορίζοντα πέντε έως οκτώ ετών
Με ορίζοντα πέντε έως οκτώ ετών
ΚΑΛΑ θα πείτε, υπάρχει θέµα διαδοχής του Ιερωνύµου; Μόλις 73 ετών είναι ο Μακαριώτατος. Ωστόσο, η εκτίµηση σε ιερατικούς κύκλους είναι ότι σε ορίζοντα πενταετίας ή, το πολύ, οκταετίας θα κληθεί η Ιεραρχία να εκλέξει αντικαταστάτη του. Ο Πειραιώς είναι µεταξύ εκείνων που θα ήθελαν τον θρόνο. Του αποδίδεται µια στρατηγική επικοινωνιακών εκρήξεων, ώστε να προσελκύσει τους «σκληρούς» µητροπολίτες που νοσταλγούν τον «µακαριστό» Χριστόδουλο.
Χριστοδουλικές πηγές όµως επισηµαίνουν ότι ο Σεραφείµ το παρατραβάει. Και θυµίζουν ότι ο Χριστόδουλος δεν ήταν ακραίος αντισιωνιστής, φρόντισε να αποδώσει τιµή στη µνήµη των θυµάτων του Ολοκαυτώµατος, όπως ήταν και προσεκτικός µε τις άλλες θρησκείες, καθώς, ας πούµε, παραχώρησε τη γη στο Σχιστό για το µουσουλµανικό νεκροταφείο.
Χριστοδουλικές πηγές όµως επισηµαίνουν ότι ο Σεραφείµ το παρατραβάει. Και θυµίζουν ότι ο Χριστόδουλος δεν ήταν ακραίος αντισιωνιστής, φρόντισε να αποδώσει τιµή στη µνήµη των θυµάτων του Ολοκαυτώµατος, όπως ήταν και προσεκτικός µε τις άλλες θρησκείες, καθώς, ας πούµε, παραχώρησε τη γη στο Σχιστό για το µουσουλµανικό νεκροταφείο.