Είναι γνωστό ότι τα κτίρια-φαντάσματα του Πειραιά, εκτός απ΄ το να στέκουν αναξιοποίητα χρησιμεύουν και ως...
..."γιγάντια stands" για να αναρτώνται διαφημιστικές πινακίδες. Το καθεστώς αυτό, άνθησε επί δημαρχιακής θητεία του Παν. Φασούλα. Υποτίθεται ότι ο δήμος Πειραιά μέσω της Δ.Ε.Π.Ε.Π., εισέπραττε ενοίκιο για την κατάληψη του χώρου. Ωστόσο, η Δημοτική Επιχείρηση Προβολής και Επικοινωνίας έχει κλείσει και οι εκκαθαριστές ελέγχουν εξονυχιστικά τα πεπραγμένα της Δ.Ε.Π.Ε.Π.
Οι αντιπολιτευτικές παρατάξεις του δήμου Πειραιά ζήτησαν άμεση ενημέρωση για το αν εισπράττονται χρήματα, τόσο για τις διαφημίσεις στο γιαπί της Ραλλείου, όσο και για την διαφήμιση που "καλύπτει" τον Πύργο του Πειραιά.
Αν και η δημοτική αρχή δεσμεύθηκε να ενημερωθεί για τις τυχόν οικονομικές απολαβές από διαφημίσεις στα δημοτικά κτίρια, απορίας άξιον είναι, πως γίνεται να διαχειρίζεται την διαφημιστική προβολή, μια δημοτική επιχείρηση που έχει βάλει...λουκέτο.
Οι αντιπολιτευτικές παρατάξεις του δήμου Πειραιά ζήτησαν άμεση ενημέρωση για το αν εισπράττονται χρήματα, τόσο για τις διαφημίσεις στο γιαπί της Ραλλείου, όσο και για την διαφήμιση που "καλύπτει" τον Πύργο του Πειραιά.
Αν και η δημοτική αρχή δεσμεύθηκε να ενημερωθεί για τις τυχόν οικονομικές απολαβές από διαφημίσεις στα δημοτικά κτίρια, απορίας άξιον είναι, πως γίνεται να διαχειρίζεται την διαφημιστική προβολή, μια δημοτική επιχείρηση που έχει βάλει...λουκέτο.