Υποψήφιος δήμαρχος κάτω στο λιμάνι του Πειραιά, όταν ξεκίνησε την προεκλογική του εκστρατεία, δήλωνε ότι η καμπάνια θα είναι χαμηλού κόστους, μιας και βρισκόμαστε σε περίοδο οικονομικής κρίσης.
Ωστόσο, τελικά υπέκυψε στον πειρασμό της σπατάλης και μοίρασε λεφτά με το τσουβάλι, καθώς και πολυτελή φυλλάδια έβγαλε, ενώ δεν άφησε site που να μην βάλει διαφήμιση...
Όσοι γνωρίζουν την πιάτσα εκτιμούν ότι ξοδεύτηκαν...
... εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ και κάνουν λόγο για την πιο δαπανηρή προεκλογική καμπάνια που έγινε σ' αυτές τις δημοτικές εκλογές σ' ολόκληρη τη χώρα.
Ακόμη και ο δήμος Αθηναίων -λένε-έκανε σαφώς χαμηλότερη καμπάνια που ήταν ίσως η φτωχότερη των τελευταίων εκλογικών αναμετρήσεων.
Ενδεικτικά αναφέρουν πως μόνο τα διαφημιστικά πακέτα σε site ξεκινούν από 8.000 ευρώ, ενώ επισημαίνουν πως ήταν πανάκριβα τα πολυτελή φυλλάδια που είχε αναλάβει συγκεκριμένη εταιρεία.
Διευκρινίζουν δε πως στα έξοδα δεν μπορούν να υπολογίσουν τα "φυτεμένα κείμενα", τα οποία δημοσιεύονται ως σχόλια και ρεπορτάζ στα διάφορα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Μάλιστα, αναρωτιούνται που βρέθηκαν τόσα πολλά χρήματα και από ποιους χορηγούς...
@ Μιλάμε πως είναι πολλά τα λεφτά, σύντροφε...
Στέφανος Κασσελάκης: Αυτά είναι τα ονόματα που επικρατούν για τον νέο
πολιτικό φορέα
-
Στέφανος Κασσελάκης: Τα επικρατέστερα ονόματα για τον νέο πολιτικό φορέα
Πριν από 36 δευτερόλεπτα