Latest News

Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2009

Σε λίγο ακολουθεί πολιτική διαφήμιση...


Οι τηλεοπτικές εμφανίσεις αποδεικνύουν ότι το κύριο μέλημα των υποψηφίων (αλλά και κάποιων δημοσιογράφων) είναι η προσωπική τους ανάδειξη και λιγότερο η προβολή των προτάσεων των παρατάξεών τους. Αυτό είναι βεβαίως ανθρώπινο και παραδεκτό, όμως, θα είχε καλύτερα αποτελέσματα, (εμμέσως) και για την υποψηφιότητα, αν επέλεγαν ένα περισσότερο θεματοκεντρικό – προγραμματικό λόγο.
Οι εκλογικές διαφημίσεις στην τηλεόραση είναι προβληματικής ποιότητας και για τα δύο μεγάλα κόμματα, καθώς δείχνουν εξαιρετικά περιορισμένη γνώση των προτιμήσεων των «ψυχοδυναμικών σταθερών» και των αναγκών των πολλαπλών ακροατηρίων προς τα οποία απευθύνονται. Επιπρόσθετα είναι γενικευτικές και αόριστες. Συνήθως ο θεατής πατάει το τηλεκοντρόλ κι αλλάζει κανάλι, όταν δει ότι σε λίγο ακολουθεί πολιτική διαφήμιση...