Από τον Κύρο Παληκάρη
Λεφτά φαίνεται πως υπάρχουν στο Δήμο Πειραιά, καθώς θέλουν να πληρώσουν περί τις...
5.000 ευρώ για μια ολοσέλιδη διαφήμιση σε μηνιαίο περιοδικό, προκειμένου να προβάλλουν τουριστικά την πόλη, όπως αποκαλύπτει σήμερα το Reportaz Net.
Το κόστος της διαφημιστικής καταχώρησης θεωρείται υπερβολικό και δυσανάλογο για τα σημερινά δεδομένα σε σχέση τόσο με την κρίση των ΜΜΕ, όσο και την οικονομική κατάσταση του Δήμου Πειραιά.
Που κυκλοφορεί το περιοδικό
Το "Χρήμα και Τουρισμός" κυκλοφορεί σε 12.000 τεύχη (σ.σ. Πρόκειται για σχετικά μέτριο/χαμηλό τιράζ), ανεβάζοντας - υποστηρίζει το ίδιο το περιοδικό σε 50.400 την αναγνωσιμότητα του- (δηλαδή, υποτίθεται ότι το κάθε τεύχος διαβάζεται από 4,2 αναγνώστες) που προέρχονται από την τουριστική βιομηχανία, όπως σημειώνει το εμπορικό/ διαφημιστικό τμήμα του περιοδικού στην ηλεκτρονική σελίδα του.
Ταυτόχρονα, το περιοδικό κυκλοφορεί - λέει- στην Κύπρο, καθώς και σε κεντρικά περίπτερα της Αθήνας και των μεγάλων επαρχιακών πόλεων (σ.σ. Στον Πειραιά, ρωτήσαμε σε κάποια κεντρικά περίπτερα και δεν μπορέσαμε να το βρούμε, καθώς οι περιπτεράδες δεν γνώριζαν καν ότι υπάρχει αυτό το περιοδικό...)
Επίσης, το περιοδικό, τυπώνεται, όπως λέει, και σε τέσσερις ξένες γλώσσες, ανάμεσά τους και στα κινέζικα. (σ.σ. Αν θέλει η αντιπροσωπεία του Δήμου Πειραιά να το αναζητήσει στο επικείμενο ταξίδι στην Κίνα, μπορεί να βρει κανένα τεύχος στην ελληνική πρεσβεία...)
Ερωτήματα στον δήμαρχο
#Αλήθεια, με ποια κριτήρια επιλέχτηκε να δοθεί διαφήμιση μόνο σ΄αυτό το περιοδικό και όχι και σε κάποιο άλλο έντυπο που ασχολείται με τον τουρισμό και την οικονομία ή με άλλο ανάλογο περιεχόμενο;
#Αλήθεια, η διαφήμιση αυτή εντάσσεται σε μια γενικότερη καμπάνια για τουριστική προβολή του Δήμου Πειραιά; (υπάρχει δηλαδή συγκεκριμένο κονδύλι, το οποίο θα μοιραστεί ανάλογα σε άλλα έντυπα;) Και αν ναι για τι ακριβώς ποσό μιλάμε, όταν σ' ένα μόνο εξειδικευμένο περιοδικό δίνονται περί τις 5.000 ευρώ για μια ολοσέλιδη καταχώριση;
#Αλήθεια, πόσα χρήματα έχουν δοθεί τα τελευταία 2,5 χρόνια από το Δήμο Πειραιά και τις δημοτικές επιχειρήσεις για τουριστική προβολή ή και για άλλου είδους προβολή σε άλλα τοπικά ή μη ΜΜΕ;
@Αυτά προς το παρόν και θα επανέλθουμε μετά τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιά, στην οποία ο δήμαρχος καλείται να δώσει σχετικές απαντήσεις δίνοντας συγκεκριμένα στοιχεία για τις διαφημιστικές δαπάνες της δημοτικής αρχής στο πλαίσιο - πάντα- της διαφάνειας στη διαχείριση του δημοτικού χρήματος...
Λεφτά φαίνεται πως υπάρχουν στο Δήμο Πειραιά, καθώς θέλουν να πληρώσουν περί τις...
5.000 ευρώ για μια ολοσέλιδη διαφήμιση σε μηνιαίο περιοδικό, προκειμένου να προβάλλουν τουριστικά την πόλη, όπως αποκαλύπτει σήμερα το Reportaz Net.
Το κόστος της διαφημιστικής καταχώρησης θεωρείται υπερβολικό και δυσανάλογο για τα σημερινά δεδομένα σε σχέση τόσο με την κρίση των ΜΜΕ, όσο και την οικονομική κατάσταση του Δήμου Πειραιά.
Ειδικότερα, στη συνεδρίαση της Δευτέρας του Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιά έχει συμπεριληφθεί στην ημερήσια διάταξη το 26ο θέμα που αφορά :
«Έγκριση ποσού 4.960,00 € (συμπ/μου ΦΠΑ) για την τουριστική προβολή του Δήμου Πειραιά, με την δημοσίευση ολοσέλιδης τετράχρωμης διαφημιστικής καταχώρησης, στην προνομιούχο σελίδα στο Περιοδικό ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ και διάθεση της σχετικής πίστωσης».
"Χρήμα και Τουρισμός"
Το μηνιαίο τουριστικό και οικονομικό περιοδικό "Χρήμα & Τουρισμός" ομολογούμε πως δεν είχαμε την τύχη να το γνωρίζουμε (το σίγουρο είναι ότι έχει πολύ καλό εμπορικό/ διαφημιστικό τμήμα), όπως φανταζόμαστε πως θα αγνοούν οι περισσότεροι από τους δημοτικούς συμβούλους που θα κληθούν να εγκρίνουν ή όχι το συγκεκριμένο ποσόν (4.960 ευρώ) για μια διαφημιστική καταχώρηση.
Κάναμε μια πρόχειρη έρευνα στο διαδίκτυο κι ανακαλύψαμε περισσότερα στοιχεία για το περιοδικό, το οποίο φαίνεται ότι γνώριζε καλά ο δήμαρχος Γιάννης Μώραλης, καθώς έχει παραχωρήσει "συνέντευξη -αγιογραφία" στο τεύχος του Ιανουαρίου 2017.
(Μάλιστα, χαρακτηρίζεται ως συνέντευξη του μήνα, όπως και άλλη μια στο εξώφυλλο!).
Η συνέντευξη του δημάρχου έχει τον τίτλο - κλισέ "Προτεραιότητα μας ο Τουρισμός" και επαναλαμβάνονται όσα κατά καιρούς έχει πει ο δήμαρχος για τον τουρισμό στον Πειραιά με πολλές φωτογραφίες, καταλαμβάνοντας συνολικά πέντε αριστερές σελίδες (οι δεξιές σελίδες έχουν άλλες διαφημιστικές καταχωρήσεις).
Ωστόσο, η συνέντευξη φαίνεται πως είχε μεγάλη εμπορική επιτυχία, αν και δημοσιογραφικά μπορεί να πέρασε σχεδόν απαρατήρητη από τους δημότες του Πειραιά που καλούνται τώρα να πληρώσουν 4.960 ευρώ " για την δημοσίευση ολοσέλιδης τετράχρωμης διαφημιστικής καταχώρησης, στην προνομιούχο σελίδα".
Στις τελευταίες σελίδες το συγκεκριμένο τεύχος του περιοδικού φιλοξενείται μια διαφημιστική καταχώρηση σχετική με τον Πειραιά. Όπως φαίνεται τουλάχιστον από την ηλεκτρονική έκδοση του περιοδικού, η σελίδα βρίσκεται λίγο πριν το τέλος και είναι αριστερή, κάτι σπάνιο για να μην πούμε απαγορευτικό για διαφήμιση και σίγουρα "προνομιακή" δεν την λες....
«Έγκριση ποσού 4.960,00 € (συμπ/μου ΦΠΑ) για την τουριστική προβολή του Δήμου Πειραιά, με την δημοσίευση ολοσέλιδης τετράχρωμης διαφημιστικής καταχώρησης, στην προνομιούχο σελίδα στο Περιοδικό ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ και διάθεση της σχετικής πίστωσης».
"Χρήμα και Τουρισμός"
Το μηνιαίο τουριστικό και οικονομικό περιοδικό "Χρήμα & Τουρισμός" ομολογούμε πως δεν είχαμε την τύχη να το γνωρίζουμε (το σίγουρο είναι ότι έχει πολύ καλό εμπορικό/ διαφημιστικό τμήμα), όπως φανταζόμαστε πως θα αγνοούν οι περισσότεροι από τους δημοτικούς συμβούλους που θα κληθούν να εγκρίνουν ή όχι το συγκεκριμένο ποσόν (4.960 ευρώ) για μια διαφημιστική καταχώρηση.
Κάναμε μια πρόχειρη έρευνα στο διαδίκτυο κι ανακαλύψαμε περισσότερα στοιχεία για το περιοδικό, το οποίο φαίνεται ότι γνώριζε καλά ο δήμαρχος Γιάννης Μώραλης, καθώς έχει παραχωρήσει "συνέντευξη -αγιογραφία" στο τεύχος του Ιανουαρίου 2017.
(Μάλιστα, χαρακτηρίζεται ως συνέντευξη του μήνα, όπως και άλλη μια στο εξώφυλλο!).
Η συνέντευξη του δημάρχου έχει τον τίτλο - κλισέ "Προτεραιότητα μας ο Τουρισμός" και επαναλαμβάνονται όσα κατά καιρούς έχει πει ο δήμαρχος για τον τουρισμό στον Πειραιά με πολλές φωτογραφίες, καταλαμβάνοντας συνολικά πέντε αριστερές σελίδες (οι δεξιές σελίδες έχουν άλλες διαφημιστικές καταχωρήσεις).
Ωστόσο, η συνέντευξη φαίνεται πως είχε μεγάλη εμπορική επιτυχία, αν και δημοσιογραφικά μπορεί να πέρασε σχεδόν απαρατήρητη από τους δημότες του Πειραιά που καλούνται τώρα να πληρώσουν 4.960 ευρώ " για την δημοσίευση ολοσέλιδης τετράχρωμης διαφημιστικής καταχώρησης, στην προνομιούχο σελίδα".
Στις τελευταίες σελίδες το συγκεκριμένο τεύχος του περιοδικού φιλοξενείται μια διαφημιστική καταχώρηση σχετική με τον Πειραιά. Όπως φαίνεται τουλάχιστον από την ηλεκτρονική έκδοση του περιοδικού, η σελίδα βρίσκεται λίγο πριν το τέλος και είναι αριστερή, κάτι σπάνιο για να μην πούμε απαγορευτικό για διαφήμιση και σίγουρα "προνομιακή" δεν την λες....
Που κυκλοφορεί το περιοδικό
Το "Χρήμα και Τουρισμός" κυκλοφορεί σε 12.000 τεύχη (σ.σ. Πρόκειται για σχετικά μέτριο/χαμηλό τιράζ), ανεβάζοντας - υποστηρίζει το ίδιο το περιοδικό σε 50.400 την αναγνωσιμότητα του- (δηλαδή, υποτίθεται ότι το κάθε τεύχος διαβάζεται από 4,2 αναγνώστες) που προέρχονται από την τουριστική βιομηχανία, όπως σημειώνει το εμπορικό/ διαφημιστικό τμήμα του περιοδικού στην ηλεκτρονική σελίδα του.
Ταυτόχρονα, το περιοδικό κυκλοφορεί - λέει- στην Κύπρο, καθώς και σε κεντρικά περίπτερα της Αθήνας και των μεγάλων επαρχιακών πόλεων (σ.σ. Στον Πειραιά, ρωτήσαμε σε κάποια κεντρικά περίπτερα και δεν μπορέσαμε να το βρούμε, καθώς οι περιπτεράδες δεν γνώριζαν καν ότι υπάρχει αυτό το περιοδικό...)
Επίσης, το περιοδικό, τυπώνεται, όπως λέει, και σε τέσσερις ξένες γλώσσες, ανάμεσά τους και στα κινέζικα. (σ.σ. Αν θέλει η αντιπροσωπεία του Δήμου Πειραιά να το αναζητήσει στο επικείμενο ταξίδι στην Κίνα, μπορεί να βρει κανένα τεύχος στην ελληνική πρεσβεία...)
Ερωτήματα στον δήμαρχο
#Αλήθεια, με ποια κριτήρια επιλέχτηκε να δοθεί διαφήμιση μόνο σ΄αυτό το περιοδικό και όχι και σε κάποιο άλλο έντυπο που ασχολείται με τον τουρισμό και την οικονομία ή με άλλο ανάλογο περιεχόμενο;
#Αλήθεια, η διαφήμιση αυτή εντάσσεται σε μια γενικότερη καμπάνια για τουριστική προβολή του Δήμου Πειραιά; (υπάρχει δηλαδή συγκεκριμένο κονδύλι, το οποίο θα μοιραστεί ανάλογα σε άλλα έντυπα;) Και αν ναι για τι ακριβώς ποσό μιλάμε, όταν σ' ένα μόνο εξειδικευμένο περιοδικό δίνονται περί τις 5.000 ευρώ για μια ολοσέλιδη καταχώριση;
#Αλήθεια, πόσα χρήματα έχουν δοθεί τα τελευταία 2,5 χρόνια από το Δήμο Πειραιά και τις δημοτικές επιχειρήσεις για τουριστική προβολή ή και για άλλου είδους προβολή σε άλλα τοπικά ή μη ΜΜΕ;
@Αυτά προς το παρόν και θα επανέλθουμε μετά τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιά, στην οποία ο δήμαρχος καλείται να δώσει σχετικές απαντήσεις δίνοντας συγκεκριμένα στοιχεία για τις διαφημιστικές δαπάνες της δημοτικής αρχής στο πλαίσιο - πάντα- της διαφάνειας στη διαχείριση του δημοτικού χρήματος...