Κυκλοφορεί στην Πλατεία Κοραή το τελευταίο ανέκδοτο με τη νέα μελέτη για μονοδρομήσεις στον...
Δήμο Πειραιά.
Κατά την τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιά μάθαμε πως ο δήμαρχος Γιάννης Μώραλης συζήτησε με τον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη το ενδεχόμενο να γίνει μια νέα συγκοινωνιακή μελέτη με έξοδα του υπουργείου για το κυκλοφοριακό χάος στους δρόμους της πόλης.
Εκείνο που δεν μάθαμε τι απάντησε ο υπουργός για το πότε μπορεί να γίνει και κυρίως πότε θα εφαρμοστεί αυτή η νέα μελέτη.Γιατί θεωρείται ότι κανείς δεν μπορεί να πληρώσει μελέτη για το κυκλοφοριακό στον Πειραιά πριν την ολοκλήρωση των έργων του Μετρό και του Τραμ, αφού όταν τεθούν σε λειτουργία - τουλάχιστον μετά από δύο χρόνια- τότε θα έχουν διαμορφωθεί εντελώς διαφορετικές συγκοινωνιακές συνθήκες στην πόλη.
Εδώ να θυμίσουμε πως οι προηγούμενες συγκοινωνιακές μελέτες είχαν γίνει με αφορμή τη διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, κάθε λίγο και λιγάκι εξαγγέλλονταν οι μονοδρομήσεις κεντρικών δρόμων και τελικά εφαρμόστηκαν προεκλογικά το... 2014 με τραγικά αποτελέσματα, μετατρέποντας σε απαγορευμένη ζώνη το κέντρο της πόλης.
Κυκλοφοριακό χάλι
Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να γίνει άμεσα κάτι γιατί δεν παλεύετε αυτό το κυκλοφοριακό αλαλούμ στον Πειραιά.
Ωστόσο αυτό δεν μπορεί να γίνει με επικοινωνιακά πυροτεχνήματα, αλλά χρειάζεται ολοκληρωμένο στρατηγικό σχέδιο από τη δημοτική αρχή του Γιάννη Μώραλη. Και φυσικά να μην παραμυθιάζονται από όσα τους λένε κυβερνητικοί παράγοντες και να μην έχουν αυταπάτες ότι μόλις τελειώσουν τα έργα Μετρό και Τραμ, λύθηκε το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην πόλη. Το Τραμ θα δώσει την χαριστική βολή στην κυκλοφορία στο κέντρο, ενώ νέοι σταθμοί του Μετρό χωρίς πάρκινγκ αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία...
@ Έτσι τα περί νέα συγκοινωνιακής μελέτης για τις μονοδρομήσεις ακούγεται σαν ανέκδοτο, που όμως δεν γελάει κανείς με το κυκλοφοριακό χάλι στους δρόμους του Πειραιά...
Δήμο Πειραιά.
Κατά την τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιά μάθαμε πως ο δήμαρχος Γιάννης Μώραλης συζήτησε με τον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη το ενδεχόμενο να γίνει μια νέα συγκοινωνιακή μελέτη με έξοδα του υπουργείου για το κυκλοφοριακό χάος στους δρόμους της πόλης.
Εκείνο που δεν μάθαμε τι απάντησε ο υπουργός για το πότε μπορεί να γίνει και κυρίως πότε θα εφαρμοστεί αυτή η νέα μελέτη.Γιατί θεωρείται ότι κανείς δεν μπορεί να πληρώσει μελέτη για το κυκλοφοριακό στον Πειραιά πριν την ολοκλήρωση των έργων του Μετρό και του Τραμ, αφού όταν τεθούν σε λειτουργία - τουλάχιστον μετά από δύο χρόνια- τότε θα έχουν διαμορφωθεί εντελώς διαφορετικές συγκοινωνιακές συνθήκες στην πόλη.
Εδώ να θυμίσουμε πως οι προηγούμενες συγκοινωνιακές μελέτες είχαν γίνει με αφορμή τη διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, κάθε λίγο και λιγάκι εξαγγέλλονταν οι μονοδρομήσεις κεντρικών δρόμων και τελικά εφαρμόστηκαν προεκλογικά το... 2014 με τραγικά αποτελέσματα, μετατρέποντας σε απαγορευμένη ζώνη το κέντρο της πόλης.
Κυκλοφοριακό χάλι
Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να γίνει άμεσα κάτι γιατί δεν παλεύετε αυτό το κυκλοφοριακό αλαλούμ στον Πειραιά.
Ωστόσο αυτό δεν μπορεί να γίνει με επικοινωνιακά πυροτεχνήματα, αλλά χρειάζεται ολοκληρωμένο στρατηγικό σχέδιο από τη δημοτική αρχή του Γιάννη Μώραλη. Και φυσικά να μην παραμυθιάζονται από όσα τους λένε κυβερνητικοί παράγοντες και να μην έχουν αυταπάτες ότι μόλις τελειώσουν τα έργα Μετρό και Τραμ, λύθηκε το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην πόλη. Το Τραμ θα δώσει την χαριστική βολή στην κυκλοφορία στο κέντρο, ενώ νέοι σταθμοί του Μετρό χωρίς πάρκινγκ αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία...
@ Έτσι τα περί νέα συγκοινωνιακής μελέτης για τις μονοδρομήσεις ακούγεται σαν ανέκδοτο, που όμως δεν γελάει κανείς με το κυκλοφοριακό χάλι στους δρόμους του Πειραιά...